Det där med mål och tidigt avslutad sässong

Lilla har redan avslutat sin tävligssässong. Vi gjorde det redan efter starten i Växjö.
 
Jag tror jag nämde det redan innan men vi hade med råge uppnått våra mål för sässonge. Vi hade dessutom kunnat starta i alla tävlingar som jag på förhand utsett och resultatet var i stort sätt vad jag önskat.
 
Totalt sett har Lilla gjort 31 mil på tävlingsbanan i år. Utav dessa var 26 mil godkända och kan tillgodoräknas oss. Det går absoult inte av för hackor kan jag säga.
 
Vad vi har uppnått i år är:
- Vinst i T80 klass
- Kval till nationell 120
- Noviskval till FEI-ritter (sk stjärnritter)
- Kval till Lag SM
- Kval till Unghästfinalen 6-års (en av sju kvalade hästar och enda varmblodiga travhästen som kvalat in)
 
Att uppnå dessa kvalmål var mina huvudmål även om jag varken deltog i Lag SM eller kommer att delat i Unghästfinalen. 
 
Om jag har glömt att skriva det så är jag så sjukt stolt över den här lilla hästen. Hon är en riktig stjärna.
 
Nu skall vi mysa och träna vidare för nästa år skall vi vara grymt starka när vi startar. Och jag skall fundera ut ett vettig strategi för nur vi skall gå vidare. Men till det har jag hela vintern på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0