Årets första Pay&Jump

Vi sa i klubben att vi skulle åka på en Pay&Jump tillsammans. Och i går fanns det en lämplig. Ett väldigt trevligt arrangemang i Världsände. 
 
Så ett litet gäng distansryttare åkte ditt, vi hejade på varandra och alla hoppade på en höjd de kände sig bekväma med. Jag tog med mig Hisan och vi hoppade 90 på ett ungefär. Det är långt till vi ska ut på några tävlingsbanor så det kändes bra att hoppa på en höjd där jag kände mig mer än säker. Dessutom fick vi bra hjälp av Ebba som har anläggningen. Till andra rundan var Hisan väl framme och det kändes väldigt bra. Nu ska jag bara kaxa till mig lite mer och få rätt på självförtroendet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0